Τον προηγούμενο μήνα, Τζορτζ Λιντς ανακοίνωσε ότι είχε προσλάβει Ρέι Γουέστ (ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΑΕΤΟΣ) να τραγουδήσει για το δικό του Ο ΤΖΟΡΤΖ ΛΙΝΤΣ ΚΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ έργο. Συμμετέχοντας επίσης στο θρυλικό DOKKEN τσεκούρι στο συγκρότημα είναι Τζίμι Ντ’ Άντα (ΣΦΑΙΡΕΣ) στα ντραμς και Ρομπ Ντελούκα (Σεμπάστιαν Μπαχ, UFO, ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΑΕΤΟΣ) στο μπάσο. Μιλώντας σε Andrew Daly του WWMusic για το πώς στρατεύτηκε δυτικά για το έργο Θανατώ άνευ δίκης είπε: «Λοιπόν, το ήξερα ακτίνα για λίγο γιατί ήταν καλοί φίλοι μαζί του [former LYNCH MOB singer] Όνι [Logan]; κάπως εμφανίστηκαν μαζί. στην προ-ΛΥΝΤΣΟΜΟΦ μέρες στη Φλόριντα Όνι και ακτίνα είχαν πολλή ιστορία, και ήταν κάπως στο ίδιο επίπεδο, αλλά Όνι χτύπησε λίγο πιο δυνατά από ακτίνα έκανε μέχρι να έχει αντίκτυπο και να κάνει όνομα. Αλλά είναι πραγματικά ενδιαφέρον γιατί είναι λίγο έξω από το ίδιο καλούπι. Έτσι, με ακτίνα, είναι πολύ κατάλληλος για το συγκρότημα, ξέρεις; Και έτσι έγινε αυτό που έγινε Ρομπ Ντελούκα ήταν στο συγκρότημα για λίγο ως μπασίστας, οπότε όταν χάσαμε [singer] Ανδρέας [Freeman] προς την ΜΕΓΑΛΟΣ ΛΕΥΚΟΣ, Ληστεύω είπε, “Γεια, πρέπει να ελέγξεις έξω” ακτίνα.’ Και δεν το είχα σκεφτεί καν, αλλά Ληστεύω είπε, «Δείτε τον. Μπορεί να είναι φυσικός. Και έτσι έκανα, και αυτός είναι πραγματικά. Θέλω να πω, μάλλον δεν θα μπορούσα να σχεδιάσω μια καλύτερη εφαρμογή σε ένα εργαστήριο.
Ρωτήθηκε τι νιώθει ακτίνα θα φέρει στο τραπέζι Γεώργιος είπε “Λοιπόν, ΛΥΝΤΣΟΜΟΦ ήταν σίγουρα μια περιστρεφόμενη πόρτα. Σε αυτό το σημείο, υπήρξαν περισσότεροι άνθρωποι που ήταν σε αυτό το συγκρότημα από ό,τι δεν ήταν σε αυτό το συγκρότημα. [Laughs]. Και έτσι δεν ήταν πάντα τα τέλεια παιδιά που θα ήθελα να διαλέξω. Είναι σχεδόν σαν, και δεν θέλω να ακούγεται αρνητικό με κανέναν τρόπο, αλλά ήταν πάντα περισσότερο θέμα ευκολίας κατά καιρούς. Είναι κάπως έτσι: όταν παίρνεις ένα διαφορετικό μέλος της μπάντας, είτε πρόκειται για ντράμερ, τραγουδιστή, μπασίστα ή οτιδήποτε άλλο — και αυτό συμβαίνει με πολλούς ανθρώπους με τους οποίους έχω παίξει — δεν κάνει πάντα κλικ. Αλλά νομίζω τι είναι λίγο διαφορετικό ακτίνα είναι ότι είναι σαν να βάζω τον εαυτό μου πίσω στο χρόνο.
«Όταν σχηματιστήκαμε ΛΥΝΤΣΟΜΟΦ αρχικά το ’89, ο κόσμος ήταν το στρείδι μας. Είχαμε παγκόσμιες δοκιμές και πραγματικά αφιερώσαμε τον χρόνο μας γιατί θέλαμε να χτυπήσουμε δυνατά αμέσως έξω από το κουτί. Χωρίς όλη τη διαφημιστική εκστρατεία και τις προσδοκίες, νομίζω ότι έχω λίγη αίσθηση ακτίνα ότι θα μπορούσε να ήταν εκείνος ο άλλος αντί για Όνι. Και αυτό δεν σημαίνει ότι υπήρχε κάτι λάθος Όνι; είναι περισσότερο απόδειξη ακτίναότι νομίζω ότι θα μπορούσε άνετα να ήταν ο τύπος τότε.
“Ειλικρινά, δεν μπορώ να σκεφτώ κανένα αδύναμο σημείο με αυτόν τον τύπο. Υπάρχουν κάποιοι τύποι που δεν μπορούν να το κόψουν στο στούντιο ή δεν μπορούν να το κάνουν ζωντανά επειδή δεν είναι πολύ frontman. Βλέπεις Μερικοί τύποι απλά δεν έχουν τα μπριζόλα για μελωδίες, απλά δεν έχουν την αίσθηση αυτού. Υπάρχουν όλα αυτά τα διαφορετικά πράγματα, και στιλιστικά, ναι, μπορεί να έχετε έναν τύπο που είναι απλά μια μηχανή τέρας, αλλά δεν έχει ψυχή, και του λείπει αυτό το πράγμα που ταιριάζει πραγματικά με την κληρονομιά της μουσικής. Έτσι, με όλα αυτά τα πράγματα, για μένα, πρέπει να τα συνδυάσεις όλα μαζί, και πάλι, νομίζω ότι με οποιονδήποτε άλλο έχει περάσει ποτέ από την πόρτα , περιόδευσα και δισκογραφούσα, απόλαυσα κάθε λεπτό και εκτιμώ όλους με τους οποίους έχω παίξει. Όλα αυτά τα χρόνια, ήταν μια υπέροχη εμπειρία και περιπέτεια, αλλά νομίζω ακτίνα είναι κάπως σαν το καπάκι στο τέλος του ραφιού. Εννοώ, φυσικά, ποτέ δεν ξέρεις, και υποθέτω ότι τίποτα δεν είναι για πάντα, ειδικά σε αυτό το συγκρότημα. [Laughs]. Θα μπορούσαμε να κάνουμε αυτή τη συζήτηση ξανά σε έξι μήνες από τώρα, και ίσως το τουρνικέ να γυρίσει ξανά και έπρεπε να αποκτήσουμε έναν νέο άντρα. Δεν το περιμένω, αλλά έχω μάθει αρκετά καλά ότι με αυτό το συγκρότημα ποτέ δεν ξέρεις. Αλλά προς το παρόν, εκτιμώ πραγματικά το γεγονός ότι συνδεθήκαμε και ότι θα το κάνουμε αυτό, και είμαι πολύ ενθουσιασμένος. Ξέρω ακτίναείναι και πολύ ενθουσιασμένος. Είναι πάνω από την κορυφή και είμαστε επίσης, και νομίζω ότι αυτό είναι λίγο μεταδοτικό.
“Όταν γίνεσαι λίγο μεγαλύτερος σαν εμένα, αρχίζει να γίνεται λίγο πιο δύσκολο να μετακινηθείς. Το αποτέλεσμα είναι ότι μου παίρνει λίγο περισσότερο για να ενεργοποιήσω τον κινητήρα μου, οπότε είναι κάπως σαν “Λοιπόν, εμείς”. Είχα τριάντα πέντε παιδιά σε αυτό το συγκρότημα. Εντάξει, αυτό είναι το νούμερο τριάντα έξι. Ας δούμε». Αλλά αυτό είναι ακόμη περισσότερο ένα εξαιρετικά κινούμενο πράγμα για εμάς γιατί νομίζω ακτίνα θα φέρει λίγη νέα ζωή σε ολόκληρο τον μικρό μας κόσμο εδώ. Και σχεδιάζουμε να κάνουμε ένα δίσκο. μόλις εγγραφήκαμε για να κάνουμε άλλο άλμπουμ. Θα περάσει Σύνορα [Music Srl]και αυτός θα είναι ο πρώτος μου επίσημος ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ρεκόρ.”
Διαβάστε ολόκληρη τη συνέντευξη στο WWMusic.
Ήταν μόλις πριν από έξι μήνες Θανατώ άνευ δίκης εισήγαγε το προηγούμενο Ο ΤΖΟΡΤΖ ΛΙΝΤΣ ΚΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ σύνθεση σε μια συναυλία στο Count’s Vamp’d στο Λας Βέγκας της Νεβάδα. Θανατώ άνευ δίκης, Ντ’ Άντα και Ντελούκα συμμετείχαν σε εκείνη τη συναυλία Φρίμαν. Την εποχή εκείνη Θανατώ άνευ δίκης έγραψε στα social media ότι «επιτέλους συγκέντρωσε» την «τέλεια μπάντα του».
Τον Αύγουστο του 2021 Θανατώ άνευ δίκης μίλησε σε Anne Erickson του Audio Ink Radio σχετικά με το πώς ήταν να παίζεις επιλεγμένες εκπομπές σε όλη τη χώρα με τη νεοβαφτισμένη περιοδεία του Ο ΤΖΟΡΤΖ ΛΙΝΤΣ ΚΑΙ Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΛΕΥΤΕΡΙΑ. Είπε: “Είναι λυτρωτικό, στην πραγματικότητα, για να είμαι πολύ ειλικρινής μαζί σου. Το να έχεις ένα νέο συγκρότημα και ένα νέο όνομα και ένα όνομα που — εννοώ, μόνο η δύναμη του ονόματος, “αιτία με το νέο όνομα, που είναι Η ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΤΖΟΡΤΖ ΛΙΝΤΣπραγματικά είναι ηλεκτρική ελευθερία. Δεν το σκέφτηκα καν έτσι, αλλά [then-ELECTRIC FREEDOM bassist] Μάικλ Ντέβιν και μιλούσα την άλλη μέρα στο δρόμο για το σπίτι, και είπαμε, “Αυτό πραγματικά καθορίζει το συγκρότημα”. Και πραγματικά το κάνει. Επειδή είμαστε συνδεδεμένοι στην πρίζα, κάνουμε πολλούς αυτοσχεδιασμούς κατά τη διάρκεια της εκπομπής μας, τον οποίο δεν βλέπετε πλέον πολύ στο ροκ εν ρολ — όχι από τη δεκαετία του ’70. Και είμαστε μεγάλοι θαυμαστές αυτού. πάνω σε αυτό μεγαλώσαμε. Οπότε, νομίζω ότι είναι πιο ζωντανό και ζωτικής σημασίας από τον μέσο όρο σου όταν πηγαίνεις να δεις ένα συγκρότημα και παίζουν τραγούδια που έγραψαν πριν από 35 χρόνια. Και σίγουρα, είναι υπέροχο — θέλετε να ακούσετε τα τραγούδια, και αυτό είναι καλό. Αλλά αυτοί οι τύποι μαστίγωσαν αυτά τα τραγούδια εδώ και δεκαετίες. Το έκανα κι εγώ αυτό. Και δεν πρόκειται για αυτό. Δηλαδή, μπορώ να το κάνω. Αλλά μου αρέσει να φέρνω στο κοινό μια άλλη προοπτική και μια άλλη διάσταση σε ό,τι μπορεί να συμβεί στη σκηνή, και αυτή είναι η δημιουργική στιγμή σε πραγματικό χρόνο — το να το ζήσεις και να το δεις, και να παίξω εγώ αυτό και η μπάντα να παίξει αυτό… Και Νομίζω ότι το πλήθος το εκτιμά αυτό. Και όχι μόνο αυτή τη στιγμή, αλλά περισσότερο εκ των υστέρων, όταν το σκεφτούν. Σκέφτονται, “Ουάου, στην πραγματικότητα, ήταν πολύ ωραίο”. Κάθε φορά που θα έρχεστε να δείτε τη μπάντα μου, θα είναι διαφορετικά. Θα είναι διαφορετικά μέλη [and] θα παίξουμε διαφορετικό υλικό».
Στις αρχές του 2021 Θανατώ άνευ δίκης προσέφερε μια εκτενή εξήγηση για το γιατί τελείωνε ΛΥΝΤΣΟΜΟΦ κατά τη διάρκεια μιας συνέντευξης με George Dionne του Metal Express Radio. Απαντώντας ερωτήματα σχετικά με το γιατί του πήρε τρεις δεκαετίες για να τα παρατήσει ΛΥΝΤΣΟΜΟΦ, Γεώργιος είπε: “Όταν δημιουργήσαμε για πρώτη φορά το συγκρότημα το ’89, το όνομα είχε ήδη κυκλοφορήσει. Ενώ ήμουν στο DOKKEN, έτσι ονόμαζα τη μικρή μας ομάδα των οπαδών της κιθάρας — είχα κάνει επιλογές. ήταν κάπως μια μικρή υποκουλτούρα μέσα DOKKEN. Όταν ξεκινήσαμε να δουλεύουμε για την ανάπτυξη και τη δημιουργία του συγκροτήματος μετά DOKKEN χωρίσαμε, αυτό ήταν ακριβώς το όνομα που πάντα πιστεύαμε ότι θα χρησιμοποιούσαμε, «γιατί ταίριαζε τέλεια — είναι το όνομά μου και το περιγράφει πολύ καλά. Και, φυσικά, οι αρνητικές συνδηλώσεις ήταν πάντα εκεί, και τις γνώριζα, αλλά όχι τόσο όσο πιθανότατα θα έπρεπε. [Laughs]
«Είχα κάνει πολλές προσπάθειες κατά τη διάρκεια των δεκαετιών να αφήσω αυτό το όνομα να πάει χαμένο και το έκανα πίσω για πολλούς λόγους — συνήθως λόγω επιχειρηματικών σκοπών», συνέχισε. “Για παράδειγμα, αν προσπαθήσετε να βγείτε σε μια περιοδεία και δεν χρησιμοποιήσετε το όνομα, οι διοργανωτές δεν θα χαρούν να το αλλάξετε. Ο κόσμος δεν θα μάθει ποιος είστε. Δεν θα εμφανιστούν, γιατί τι είναι Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΤΖΟΡΤΖ ΛΙΝΤΣ, ή όπως αλλιώς το αποκαλείτε. Ή οι δισκογραφικές δεν ενδιαφέρονται, γιατί είναι μια μάρκα στην οποία μπορούν να βασιστούν και να πουλήσουν αρκετά άλμπουμ ή οτιδήποτε άλλο.
«Για παράδειγμα, το ΛΥΝΤΣΟΜΟΦ Ρεκόρ ‘Καπνίζει αυτό’ που βγήκε, νομίζω, το ’99 ή το 2000, δεν έπρεπε να είναι ΛΥΝΤΣΟΜΟΦ Ρεκόρ; αυτό πραγματικά δεν είχε καμία σχέση ΛΥΝΤΣΟΜΟΦ. Στο τέλος της ημέρας, αφού ολοκληρώθηκε ο δίσκος και τον παραδώσαμε στην εταιρεία, επέμειναν να χρησιμοποιούν αυτό το όνομα ως ασφάλιση. Και αν δεν είχα συμφωνήσει σε αυτό, δεν θα είχαμε δίσκο. Για αυτό το είδος πίεσης μιλάω.
«Αλλά μετά, με την έναρξη όλων όσων συνέβησαν τον τελευταίο χρόνο, δεν είχα πια τέτοιου είδους πίεση». Γεώργιος προστέθηκε. “Θα μπορούσα να το πάρω ή να το αφήσω σε αυτό το σημείο. Και δεν ένιωθα πραγματικά άνετα με αυτό, δεν ένιωθα άνετα με το όνομα. Γιατί είμαι πολύ προοδευτικό άτομο πολιτικά, και μου αρέσει πολύ. Είναι δύσκολο να έχεις σχέσεις με ανθρώπους και να εξηγείς τον εαυτό σου, και βαρέθηκα να το εκλογικεύω. Νομίζω ότι η μουσική είναι μεγαλύτερη από αυτό, και είχε μια υπέροχη πορεία .
“Ένας άλλος λόγος, επίσης, είναι ότι το συγκρότημα διαλύθηκε ξανά. Το συγκρότημα έχει καταρρεύσει τόσες πολλές φορές, δεν μπορώ καν να μετρήσω. Και ήταν απλά, “Όχι άλλο Όνι [Logan, vocals]ΟΧΙ πια Μπράιαν Τίτσι [drums], όχι άλλο αυτός ο τύπος, όχι άλλος αυτός ο τύπος. Ω, υπέροχα. Τώρα τι να κάνω;». Είναι σαν, “Εντάξει, χτίστε ένα άλλο συγκρότημα από την αρχή, πάρε το” ΛΥΝΤΣΟΜΟΦ?’ Οχι Τι θα έλεγες να φτιάξεις κάτι νέο; Μου δίνει πολύ περισσότερη ελευθερία βασικά να παίζω ό,τι θέλω ζωντανά… Μπορώ να βγω έξω και να παίξω τα πάντα από τον κατάλογό μου — καινούργια, παλιά, διασκευές, μαρμελάδες, όπως πείτε, και να πάω βαθιά και να διασκεδάσω και να τον αλλάζω κάθε βράδυ “
Όνι πρώτα συνδέθηκε με ΛΥΝΤΣΟΜΟΦ το 1990, αλλά αποχώρησε από το γκρουπ μετά την κυκλοφορία του πρώτου του άλμπουμ, μόνο για να επανενταχθεί στο ρούχο στα τέλη της δεκαετίας του 2000.
Logan παρουσιάζεται σε πέντε από ΛΥΝΤΣΟΜΟΦοκτώ άλμπουμ του, συμπεριλαμβανομένης της δεκαετίας του 1990 “Κακή αίσθηση”καθώς και του 2009 “Καπνός και καθρέφτες”του 2014 “Ήλιος Κόκκινος Ήλιος”του 2015 “Επαναστάτης” και του 2017 “Η Αδελφότητα”.
Τον Αύγουστο του 2020, ΛΥΝΤΣΟΜΟΦ γιόρτασε τα 30 χρόνια από “Κακή αίσθηση” με ειδική περιορισμένη εκτύπωση/deluxe έκδοση του άλμπουμ. “Το Wicked Sensation Reimagined” διαθέτει επεξεργασμένες και ηχογραφημένες εκδόσεις των κλασικών τραγουδιών του LP και έγινε διαθέσιμο μέσω Rat Pak Records.