Πολύ σύντομα τώρα, η πολυαναμενόμενη σκηνή του Γύρου της Γαλλίας σε στυλ Paris-Roubaix θα έχει ολοκληρωθεί, και ακόμα κι αν το φετινό peloton έχει «μόνο» 19, 4 χιλιόμετρα pavé, σε σύγκριση με 54,8 χιλιόμετρα σε μια κανονική κόλαση του Βορρά, τα αποτελέσματα θα μπορούσαν να είναι εξίσου εντυπωσιακά.
Αυτό οφείλεται εν μέρει στο ότι, ακόμη και αν δεν τραυματιστούν, μετά το Paris-Roubaix, μπορεί να χρειαστούν οι αναβάτες μερικές ημέρες ή και περισσότερες για να αναρρώσουν από τις φυσικές επιπτώσεις της οδήγησης σε χιλιόμετρα από στροβιλιζόμενες κροκάλες. Ωστόσο, η μορφή του Tour de France peloton για «απενεργοποίηση» από την εισβολή τους στο pavé θα είναι μάλλον διαφορετική: μια σκηνή 219 χιλιομέτρων, πέντε ωρών την Πέμπτη, που είναι, όπως συμβαίνει, η μεγαλύτερη από ολόκληρη την περιοδεία του 2022.
Αξίζει, λοιπόν, να θυμόμαστε ότι ακόμα κι αν οι συνέπειες από τη μάχη του GC κυριαρχούν στα πρωτοσέλιδα την Πέμπτη, αντί να κάνουν ένα διάλειμμα που κερδίσατε όπως κάνουν οι περισσότεροι αναβάτες μετά το Paris-Roubaix, δεν θα υπάρχει διαφυγή για κανέναν από τους αναβάτες του Περιοδεία.
Η λύση? Η μετάβαση σε λειτουργία περιορισμού ζημιών είναι μονόδρομη.
«Συνήθως, με κοινή συναίνεση, το peloton θα έχει μια πιο εύκολη μέρα στη σκηνή μετά», είπε ο επικεφαλής της φυσικής θεραπείας της EF Education-EasyPost, Matt Rabin. Cyclingnews.
«Πρώτα από όλα, πολλοί από τους τύπους στο peloton δεν είναι συνηθισμένοι να οδηγούν το pavé, επομένως θα είναι ενδιαφέρον να δούμε πώς ξεπλένονται, και επιπλέον πολλοί από τους τύπους GC είναι πιο αδύναμοι. Δεν έχουν τόσους μυς για να απορροφήσουν το κροτάλισμα. Έτσι θα σοκαριστούν περισσότερο από ορισμένες από τις συνέπειες της οδήγησης στο pavé.
«Οπότε νομίζω ότι την Πέμπτη δεν θα με εξέπληξε αν ήταν μια από εκείνες τις μέρες όπου το peloton αποφάσιζε να επιτρέψει ένα διάλειμμα 6 ή 7 κλιπ από το δρόμο και οι υπόλοιποι να έχουν μια μικρή άδεια».
Τα αποτελέσματα του σταδίου τύπου Roubaix είναι τόσο απρόβλεπτα, είπε ο Rabin, η ιδέα μιας ανείπωτης εκεχειρίας είναι ελκυστική σε όλους τους τομείς.
«Σωματικά κάποιοι τύποι θα είναι πολύ πιο ταλαιπωρημένοι από άλλους και ο Γύρος της Γαλλίας κάποιων θα έχει τελειώσει, με τον ένα ή τον άλλο τρόπο», είπε.
«Επομένως, αυτή μπορεί να είναι η πρώτη μέρα που βλέπουμε ένα διάλειμμα να φτάνει στον τερματισμό, μόνο και μόνο επειδή υπάρχει μια τέτοια ασυμφωνία μεταξύ του ποιος έχει χτυπηθεί και ποιος δεν είναι, και ποιος είναι διαθέσιμος να τους κυνηγήσει ή όχι».
Αυτά όσον αφορά τον ίδιο τον αγώνα. Σε ό,τι αφορά τις σωματικές συνέπειες, είπε ο Ράμπιν, ακόμη και αν δεν υπολογίζουμε αυτούς που μπορεί να έχουν τρακάρει και που νοσηλεύουν συγκεκριμένους τραυματισμούς, θα υπάρχουν πολλά εγγυημένα γενικά ζητήματα που θα χειριστεί και το ιατρικό προσωπικό.
“Σωματικά οι πλάτες τους θα πονούν, τα χέρια θα πονάνε, θα αισθάνονται τινάγματα. Και ελπίζουμε ότι οι περισσότερες ομάδες έχουν αρκετή υποστήριξη και φροντίδα για να τους βοηθήσουν να αναρρώσουν για την επόμενη μέρα. Αυτός είναι ο απώτερος στόχος κάθε σταδίου του γύρου , αλλά θα είναι λίγο πιο βάναυσο αύριο [Wednesday].
Μετριασμός του άγχους
Ο Ράμπιν είπε ότι ακόμη και κατά τη διάρκεια της δεκαετίας που εργαζόταν στην ποδηλασία, υπήρξαν κάποιες αλλαγές προς το καλύτερο όσον αφορά τον χειρισμό της γενικής σωματικής φθοράς που προκαλείται από το λιθόστρωτο. Ωστόσο, ορισμένες από αυτές τις αλλαγές οφείλονται περισσότερο σε έμμεσες βελτιώσεις στην τεχνική πλευρά του αθλήματος όταν πρόκειται για αγώνες σε pavé παρά σε ανησυχίες για τα σώματα των αναβατών.
“Μια εξέλιξη των τελευταίων 10 ετών είναι ότι οι περισσότερες ομάδες θα είναι σε διαφορετικό υλικό αύριο: διαφορετικά ελαστικά, διαφορετικές πιέσεις ελαστικών και πιθανώς διαφορετικές μοτοσυκλέτες. Αυτό μπορεί να μετριάσει πολύ το άγχος και την καταπόνηση στο σώμα, επειδή ελαφρώς φαρδύτερα ελαστικά και λιγότερα Η πίεση σημαίνει μια πιο άνετη οδήγηση. Έτσι, η γεωμετρία των ποδηλάτων Roubaix είναι γενικά ελαφρώς πιο επιεική.”
Ωστόσο, όσον αφορά το σώμα του αναβάτη και την πρόσθετη προστασία για το ταξίδι της Τετάρτης στην Κόλαση του Βορρά, δεν είναι τόσο απλό.
“Μερικοί αναβάτες που μπορεί να βρείτε μπορεί να κολλήσουν τους καρπούς και τις πλάτες τους με ταινία, ενώ δεν θα το έκαναν σε κανονικές φάσεις”, είπε ο Ράμπιν. “Αλλά σε πολλούς άντρες δεν αρέσουν τα επιπλέον κομμάτια σε μια σκηνή του Roubaix. Πολλοί από αυτούς δεν φορούν γάντια, για παράδειγμα, λόγω αυτού του επιπλέον στρώματος τριβής στο δέρμα.”
“Έτσι, υπάρχουν πράγματα που μπορείτε να κάνετε, αλλά γενικά έχει να κάνει περισσότερο με την απόδοση παρά με την άνεση. Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν πολλά πράγματα που οι ομάδες πρόκειται να ρίξουν στο αυριανό [Wednesday’s] στάδιο – επιπλέον σίτιση, επιπλέον προσωπικό, επιπλέον προγραμματισμός. Αν παρακολουθούσατε από την άκρη του δρόμου… δεν θα είχατε ιδέα ότι για τις περισσότερες ομάδες είναι ημέρα με κόκκινο γράμμα».
Η συντριπτική στάση, είπε ο Ράμπιν, είναι να αντιμετωπίζουμε την Τετάρτη ως μια μοναδική που σηματοδοτεί το τέλος ενός κεφαλαίου και την αρχή ενός άλλου. Όπως λέει, «είναι τόσο σωματικά βάναυσος, είναι μια περίπτωση «ας τα βγάλουμε πέρα αύριο με τον εξοπλισμό, τη στήριξη, τα λουριά και τα κολλήματα και μετά να δούμε πού είμαστε την Πέμπτη».
Διαχείριση των επακόλουθων
Όσον αφορά την πρόβλεψη για το ποιος θα είναι πιο πιθανό να είναι στο πίσω πόδι όσον αφορά τη φυσική φθορά γενικά, ο Rabin είπε ότι είναι μια πολύ πιο περίπλοκη εξίσωση από ό,τι απλά όσο καλύτερα είστε φτιαγμένοι γι’ αυτό, τόσο λιγότερη ζημιά θα προκαλέσετε. υποφέρω.
“Είναι μια δύσκολη ερώτηση να απαντηθεί, αλλά τα παιδιά που κάνουν τα Κλασικά είναι πολύ καλύτερα σε αυτό, και επομένως τα αποτελέσματα πάνω τους θα είναι πολύ λιγότερα. Και γι’ αυτό είδατε πολλούς τύπους GC να κάνουν τα πλακόστρωτα Classics στις αρχές . μέρος του έτους, απλώς για να καταλάβουν και να αποκτήσουν την αίσθηση του πώς να το κάνουν. Από την άλλη πλευρά, οι μικρότεροι τύποι είναι πιο πιθανό να παρασυρθούν λίγο, αλλά επίσης είναι λιγότερο πιθανό να έχουν τόσο καλή αίσθηση όσο τα κλασικά παιδιά για τους αγώνες, ούτως ή άλλως.”
Αυτό έχει δυνητικά τεράστιες επιπτώσεις, επειδή η εξίσωση ζημίας έναντι πρακτικής στρέφεται δυσανάλογα άσχημα σε εκείνους των οποίων η γνώση των λιθόστρωτων αγώνων είναι περιορισμένη. Για έναν ελαφρά κατασκευασμένο μη ειδικό, ακόμη και μια σχετικά μικρή πτώση στα επίπεδα δεξιοτήτων και στη γνώση των λιθόστρωτων αγώνων μπορεί να έχει σημαντικό αντίκτυπο όσον αφορά τη φυσική φθορά και λίγη εμπειρία μπορεί να το ανατρέψει σημαντικά.
Ωστόσο, το βράδυ πριν από τη λιθόστρωτη σκηνή, είπε ο Ράμπιν, δεν υπάρχει αίσθηση άγχους που τρέχει πιο ψηλά από το συνηθισμένο στα ξενοδοχεία Tour. Λίγοι από τους αναβάτες της GC αναμένεται να είναι σε θέση να πάρουν ένα αποτέλεσμα και όχι απλώς να περάσουν, με τον Geraint Thomas (Ineos Grenadiers), μια φορά 7ος στο Roubaix, αναμφισβήτητα η εξαίρεση σε αυτόν τον συγκεκριμένο κανόνα και η νίκη γενικά μειώνεται σε “τα τρία ή παρόντες τέσσερις Κλασικοί τύποι που έχουν περιορισμένες αρμοδιότητες GC.”
Ωστόσο, και ίσως σε αντίθεση με τις προσδοκίες ορισμένων ανθρώπων, είναι η συνέχεια όπου τα επίπεδα άγχους έφτασαν στα ύψη. Και αυτό εν μέρει, είπε ο Ράμπιν, γιατί αυτή η παράσταση συνεχίζεται ό,τι κι αν συμβεί. Αυτός είναι ένας αγώνας σταδίου, όχι ένας αγώνας μιας ημέρας, επομένως η εγκατάλειψη δεν είναι τόσο εύκολη επιλογή όσο θα ήταν σε περίπτωση ατυχίας σε ένα κανονικό Paris-Roubaix.
“Η δουλειά για εμάς έρχεται μετά τη σκηνή, επειδή σωματικά μπορούν να χτυπηθούν τόσο πολύ, είναι όλα τα χέρια στο κατάστρωμα για να τους φέρουμε ξανά σε καλή φόρμα. Στο Paris-Roubaix, τα παιδιά τρακάρουν και κατεβαίνουν. Εδώ δεν μπορούν έτσι εύκολα, πρέπει να τερματίσουν. Συχνά στο Roubaix ο αγώνας σας μπορεί να τελειώσει αρκετά γρήγορα. Αλλά αυτό δεν είναι δυνατό εδώ.
«Επομένως, γι’ αυτό θα έρθει αύριο η δουλειά: ποιος χτύπησε, ποιος τσιμπήθηκε, ποιος [got a] σώμα που είναι σε κομμάτια… ποιος χρειάζεται τι δουλειά για να τα ξαναπάρουν. «Εγώ
Δεν είναι μόνο σωματικό, είπε ο Ράμπιν, “γιατί αν είσαι τύπος GC και χάσεις δύο ή τρία λεπτά σε ένα ατύχημα, αυτό θα είναι ένα λάκτισμα στα δόντια γιατί σωματικά αυτό θα πονέσει. Αλλά και ψυχολογικά αυτό πονάει επίσης.
“Χρειάζεστε περιμετρική φροντίδα από κάθε άτομο με το οποίο υπάρχει αλληλεπίδραση για να τα φέρετε σε λειτουργία την επόμενη μέρα. Είναι το ίδιο όπως κάνουμε κάθε μέρα, και ποτέ δεν ξέρεις στον Γύρο της Γαλλίας, μερικές φορές το πιο εύκολο μεταβατικό στάδιο γίνεται η πιο δύσκολη μέρα που μπορείτε να πάρετε, οι πλευρικοί άνεμοι μπορεί να αρχίσουν να φυσούν και αλλάζει αρκετά γρήγορα. Αλλά πιθανότατα θα κάνουμε περισσότερα αύριο.”